Yasen Electronic annuncia a sponsorizazione di u 20u Torneo di Basketball di a Cuppa di Revitalizazione di Henglin Town

Yasen Electronic annuncia a sponsorizazione di u 20u Torneo di Basketball di a Cuppa di Revitalizazione di Henglin Town (1)Yasen Electronic, un fabricatore leader di sistemi di prevenzione di furti elettronici, hè fieru di annunzià u so sponsorizazione di u 20th Torneo di basketball di Henglin Town Revitalization Cup, chì si svolgerà in u Centru di attività sportiva di Henglin Town in 15.thOttobre 2022.

 Yasen Electronic annuncia a sponsorizazione di u 20u Torneo di Basketball di a Cuppa di Revitalizazione di Henglin Town (1)

Cum'è sponsor di una di e squadre, Yasen Electronic s'impegna à sustene a cumunità lucale è prumove a cumpetizione sana.U torneu hè un'uppurtunità per i ghjucatori di dimustrà e so cumpetenze è per a cumunità chì si riuniscenu per celebrà u spiritu di l'sportiva.

 

"Semu entusiasti di esse una parte di un torneu cusì rispettatu è di sustene a cumunità lucale", disse Jerry YAO, direttore generale di Yasen Electronic."A Revitalization Cup incarna u spiritu di u travagliu in squadra è a perseveranza, i valori chì si allineanu strettamente cù a missione di a nostra cumpagnia è simu fieri di esse una parte di questu".

 Yasen Electronic annuncia a sponsorizazione di u 20u Torneo di Basketball di a Cuppa di Revitalizazione di Henglin Town (2)

Yasen Electronic hè impegnatu à prumove u sviluppu di a cumunità è hè dedicatu à prumove u spiritu di u travagliu in squadra è a perseveranza.A cumpagnia hè onorata di pudè ghjucà un rolu in u torneu è aspetta un avvenimentu successu.

 

Inoltre, simu fieri di annunzià chì a squadra chì avemu sponsorizatu hà vintu u torneu è hà purtatu in casa u titulu di campiunatu !Questu hè un testimoniu di u travagliu duru è di a dedicazione di i ghjucatori è di l'entrenatori, è simu onorati d'avè statu una parte di u so viaghju.

 

Vulemu fà a nostra felicitazione à a squadra vincitrice è à tutti i participanti à u torneu.Vulemu ancu estende a nostra gratitudine sincera à l'urganizatori di u torneu è à a cumunità lucale per u so sustegnu è a dedizione per fà stu avvenimentu un successu.

 

Speremu chì stu torneu hà da cuntinuà à prumove u spiritu di u sportu è u travagliu in squadra in a cumunità è aspittemu à sustene l'avvenimenti futuri in u futuru.

 

Per più infurmazione nantu à Yasen Electronic è u nostru impegnu à a cumunità, visitate u nostru situ web àwww.yasentag.com.

 

Cuntattu:

Rachel YAO

Direttore di marketing di vendita

Yasen Electronic

rachel@yasentag.com


Tempu di post: 15-10-2022