Prevenzione di u furtu di vinu rossu cù l'EAS Bottle Tags

U vinu russu hè una bevanda populari chì piace assai, ma sfurtunatamenti, hè ancu un mira per u furtu.I rivenditori è i vinditori di vinu ponu piglià misure per prevene u furtu di vinu rossu utilizendu sistemi di Surveglianza Elettronica di Articuli (EAS).

Prevenzione di u furtu di vinu rossu cù l'EAS Bottle Tags

Sicondu un sondaghju realizatu da a Federazione Naziunale di Retail, u vinu è l'alcolu sò trà l'articuli principali arrubati da i ladri in i magazzini di vendita.Un stabilimentu di almacenamentu di vinu in California hà signalatu u furtu di più di $ 300,000 di vinu in 2019. L'industria di u vinu in Australia hà signalatu un aumentu di i furti di vinu high-end, cù qualchi buttigli di più di $ 1,000 sò stati arrubati.

Queste statistiche mette in risaltu a prevalenza di u furtu di vinu è l'impurtanza di implementà strategie di prevenzione efficace di u furtu.

Allora cumu pudemu usà e tag EAS per prevene u furtu di vinu?

Aduprate l'etiche di bottiglia di vinu:

Wine Security Bottle Tag offre un forte deterrente visuale è prutezzione.Pò prevene i danni à i buttigli.Cù una larga gamma di diverse dimensioni è culori, l'etichetta di buttiglia pò esse adattata à a maiò parte di e buttigli di vinu rossu in u mercatu.L'etichetta di a buttiglia di vinu ùn pò esse aperta senza u distaccu.L'etichetta di a buttiglia serà sguassata da a cassiera durante u checkout.Se ùn hè micca sguassatu, un alarme serà attivatu quandu passa per u sistema EAS.

Installa:Hè impurtante d'utilizà diverse dimensioni di clasp di buttiglia per diverse buttigli è per assicurà chì sò faciuli d'utilizà è di sguassà.A cura deve ancu esse pigliatu per prutege u tappu di a buttiglia una volta chì l'etichetta di a buttiglia hè stata stallata per impedisce à i ladri di apre u tappu è arrubbanu una bevanda.


Postu tempu: Apr-12-2023