A nostra Esperienza à EuroShop2023: U Futuru di u Retail hè Eccitante

Cum'è un fornitore EAS di punta cù più di 22 anni di sperienza, YASEN hà participatu recentemente à l'esposizione EuroShop 2023 in Düsseldorf, Germania, da u 26 di ferraghju à u 2 di marzu, induve avemu avutu l'uppurtunità di presentà e nostre ultime soluzioni è servizii, è amparà l'ultime tendenze. è insights in l'industria di sicurezza di vendita.

Eccitante 1

Unu di i punti principali da EuroShop hè l'enfasi crescente nantu à a creazione di una sperienza omnicanale senza saldatura.Cù una infrastruttura matura è stabilita in Europa, i rivenditori sò cuncentrati nantu à rinfurzà l'esperienza di shopping in a tenda è offre servizii persunalizati è di qualità per attruisce è mantene i clienti.In u risultatu, i fornituri EAS cum'è noi Yasen anu bisognu di cuntinuà à innuvà è furnisce suluzioni più intelligenti è convenienti per risponde à i bisogni di i venditori è di i cunsumatori.

Avemu ancu osservatu l'impattu di a pandemia di COVID-19 nantu à l'industria EAS, cù una dumanda aumentata di soluzioni senza cuntattu è a necessità di adattà à u novu ambiente.A cullaburazione trà i fornitori di l'EAS è i rivenditori hè essenziale per creà soluzioni anti-furtu efficaci chì ùn solu migliurà l'esperienza di u cliente, ma ancu guidanu l'innuvazione in l'industria.

Eccitante 2

Cum'è un fornitore in l'industria, YASEN ricunnosce l'impurtanza di risponde à i bisogni evolutivi di i clienti, è u nostru focusu hè di furnisce prudutti di tag soft AM stabili di alta qualità, è ancu novi prudutti innovativi attraversu sforzi cuntinui di R&D.I nostri prudutti EAS anu una produzzione alta, assicurendu chì pudemu risponde à a dumanda di sicurezza di vendita di i rivenditori in u mondu.

Assistendu à esibizioni cum'è EuroShop furnisce una piattaforma eccellente per presentà e nostre ultime soluzioni è servizii EAS è amparà nantu à l'ultimi sviluppi di l'industria di prevenzione di perdite, chì ci permettenu di stà infurmatu è impegnati cù i bisogni in evoluzione di i clienti.


Tempu di post: May-04-2023